Forum www.6bgirls.fora.pl
6bGirls...XoXo4All ;*
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Obcokrajowcy w drugim przypadku musieli miec zalegalizowany

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6bgirls.fora.pl Strona G│ˇwna -> Ch│opcy, ach ch│opcy...
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Siostra Satan :)



Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 708
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 19:07, 08 Kwi 2014    Temat postu: Obcokrajowcy w drugim przypadku musieli miec zalegalizowany

W wieku 6 lat - zabieg ratujacy mi zycia, pamiatka ok 30 cm blizna od lopatki po klatke piersiowa
[link widoczny dla zalogowanych]
prosze o rade.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
L-karnityna jest po prosty super.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

(podcinanie to koszt ok. [link widoczny dla zalogowanych] dzi─Öki a da si─Ö takie cudo upolowac albo chocia┼╝ przymierzy─ç w sklepie jakim┼Ť i zeby 200 z┼é nie kosztowa┼éo?
alescie popierniczone - dzidzie A mi zostało jeszcze 5 dni i idę do szpitala na zdjęcie aparatu!!! Ja narazie przestane chyba uzywać spirytusu i tylko będe sobie przemywała rumiankiem... Pozdrawiam. boje sie tego paskudztwa, a niestety jest ich coraz wiecej, bo cieplo sie zrobilo [link widoczny dla zalogowanych]
typie, s─ů ┼éadne i tyle, takie zwyk┼ée sympatyczne dziewczyny.. Dzie┼ä Dobry Kochane! wczoraj czytalam wasze wypowiedzi i dzis pojechala kupic orbitreka bo jestem zalamana moim wygladem... :/ chcialabym pojechac na caly lipiec i sierpien... Sk─ůd mam w┼║i─ů─ç si┼é ┼╝eby wkoncu sie od niego uwolnic , nie chce czekac na niego bo w g┼éebi serca wiem ze bez niego bedzie mi lepiej ale jak to zrobi─ç !!! wczoraj by┼éam po raz pierwszy w salonie margines w katowicach.za obci─Öcie zap┼éaci┼éam 75z┼é ale po raz pierwszy w ┼╝yciu jestem naprawde zadowolona z mojej fryzury. TO SAMO, TYLKO............................./3.jpg
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

masz inne jednostki ale blizej normy...u mnie norma g├│rna to 25 ng/ml a wiec mam duzo wy┼╝sz─ů..z tym ┼╝e u mnie by┼éy @ bardzo nieregularne a od 2-├│ch m c-y sta┼éy si─Ö ...w┼éa┼Ťnie regularne!!
[link widoczny dla zalogowanych]
a potem sie zobaczy jak mi sie bedzie tam z nimi wspolpracowac duzy plus jest taki ze zakwaterowanie bede miec w hotelu, zarcie zapewnione, takze warunki no nawet calkiem niezle wygladaja.
DIAGNOSTYKA
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pobawcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja jestem z Ole┼Ťnicy (30 km od Wroc┼éawia) gdzie jaki┼Ť czas temu si─Ö przeprowadzi┼éam i w┼éa┼Ťciwie nikogo nie znam, a raczej dopiero poznaj─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] plastycznie, a co dopiero gwiazdy, zkupa kasy, kt├│re ogladane sa przez miliony, naiwniaczki
a i moja cera te┼╝ upomnia┼éa si─Ö o lewatyw─Ö, bez niej ani rusz co do mojego zamopoczucia po niej, to na poczatku jak stosowa┼éam to czu┼éam znacz─ů r├│znic─Ö, by┼éa we mnie jakas euforia, rado┼Ť─ç, pozytywne my┼Ťlenie, a tera... magous - w┼éa┼Ťnie dzi┼Ť si─Ö o tym przekona┼éam b─Öd─ůc dos┼éownie godzin─Ö nad wod─ů, ci┼Ťnienie przy p┼éywaniu jest tak wysokie, ┼╝e czu┼éam wszystkie szwy.. Wszystkim smakowalo, tylko szkoda, ze ciasto podaja po kilkudaniowej kolacji, jak juz brzuchy sa pelne Czy w trakcie tych 42 dni w og├│le przychodzi taki moment, kiedy organizm przestaje odbiera─ç kolejne powt├│rzenia jako tortury? Os├│b kt├│re nic dla Ciebie nie znacz─ů?zachowujesz si─Ö jak ma┼éy dzieciak i tchorz!! [link widoczny dla zalogowanych]
Zbyteczne pozosta┼éo┼Ťci sa wydalane. kolejna osoba ze zdrowym rozs─ůdkiem. Masakra. Musialam sie klaniac moim mlodszym od siebie szefom, bo nie wierzyli. Przyslalam jej listem poleconym w lipcu br., ale ona do tej pory udaje Greka. W niekt├│rych podrz─Ödnych szko┼éach wy┼╝szych to niestety fakt ... Caly proces chudniecia jest dosyc prosta sprawa pod warunkiem ze sie rozumie podstawowe zasady.Najmodniejsze diety na rynku to sa wszystko diety niskoweglowodanowe bo tylko ograniczajac wegle zmusza sie organizm do tego zeby zaczal palic swoj tluszcz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
owłosienie wokól brodawek piersiowych 250

Doskonale znaj─ů angielski.
[link widoczny dla zalogowanych]
Hej dziewczyny, wczoraj przeczytalam prawie wszystkie posty, bo mialam podobny problem- ostry bol lewego jajnika, nasilal sie przy wstawaniu, przy załatwianiu sie itd.
[link widoczny dla zalogowanych]
Norprolac powinien by─ç przyjmowany raz na dob─Ö przed snem z niewielk─ů ilo┼Ťci─ů po┼╝ywienia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Szybko nawi─ůzuj─Ö kontakt z dzie─çmi.
[link widoczny dla zalogowanych]
I am a dandy in the ghetto with a snow white smile
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

ale sproboj jak wytrzymasz krocej to tez bedzie ok kazdy dzien bez jedzenia to olga dla naszego przewody pokarmowego [link widoczny dla zalogowanych] Laska to ze mnie nigdy nie by┼éa, ale teraz mam 81kg wagi 165cm i nic nie moge schudn─ůc.
Je┼Ť─ç mi si─Ö nie chc─Ö, ale czuj─Ö si─Ö troch─Ö s┼éabo, posiedzia┼éam na balkonie na s┼éoneczku, wypi┼éam fili┼╝ank─Ö herbatki bardzo s┼éabej z odrobina cytryny, w┼éacz─Ö sobie oliviera a o 18 id─Ö na jog─Ö. [link widoczny dla zalogowanych] Poza tym s─ů bardzo g─Öste. Czyta┼éam o salonie Camille ALBANE, ┼╝e jest b. czemu taka cisza nagle sie zrobi┼éa;P? [link widoczny dla zalogowanych]
DZI─śKUJ─ś - Ann─Ö Przybylsk─ů Nie smuc sie tak, ja tez mam w serduchu sierpniowy wypoczynek w domku, kazda chwile, rozmowe, usmiech.. napisa┼éa┼Ť ze \przeciez nie musisz koniecznie robi─ç tego rodzaju oczyszczania,zr├│b sobie dni na samych owocach albo na owocach i warzywach\ P O L E C A M !!! CZERWONY KAPTUREK rozmawiamy o wszystkim.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Zaintrygowa┼é mnie ten odkurzacz jako spos├│b na cellulit, ale sama jako┼Ť si─Ö nie podejm─Ö tego.
[link widoczny dla zalogowanych]

Przed tym probowalam m.in.
[link widoczny dla zalogowanych]
Magd─Ö Szejbal
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
tw├│j jad┼éospis nie mo┼╝e przekroczy─ç wi─Öcej ni┼╝ 20g w─Öglowodan├│w dziennie, g┼é├│wnie pod postaci─ů warzyw sa┼éatkowych lub innych warzyw.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witam mam ten sam problem co wy ja mia┼éem 8 razy sciogany paznokiec wczoraj by┼é ostatni raz chcia┼éem sie zapyta─ç czy kto┼Ť wie co┼Ť na temat tych klamer zak┼éadanych na palec s┼éysza┼éem ┼╝─Ö nie na ka┼╝dy paznokie─ç mo┼╝na je za┼éo┼╝yc gdy na przyk┼éad jest krzywy paznokiec b─ů─ç stan wrastania jest zawasowany albo gdy robi sie tzw dzikie mieso jesli kto┼Ť co┼Ť wie na ten temat by┼ébym wdzieczny za podzielenie sie informacjami. [link widoczny dla zalogowanych] Ps ..
ja jestem tak zryta i tak g┼é─Öboko w ┼Ťwiadomo┼Ťci mam t─Ö mani─Ö odchudzania i utrwalony obraz swojego cia┼éa - jak najszczuplej, ┼╝e ta ┼Ťwiadomo┼Ť─ç nie pozwala mi je┼Ť─ç normalnie. we┼║ to mieszkanie i idz tam sama. To twarda z Ciebie sztuka hihihihi Witam. Wola┼éabym zna─ç przyczyne i j─ů leczy─ç ni┼╝ nie zna─ç a co gorsza s┼éysze─ç,┼╝e jest ze mn─ů wszystko ok i nie ma ┼╝adnych przeciwskaza┼ä abym zosta┼éa mamusi─ů. [link widoczny dla zalogowanych]
Thomas_26 wcale nie mam niedowagi jak na m├│j wzrost ta waga jest ok i wcale nie chce tracic kilogram├│w tylko poprawic sylwetk─Ö aby zawsze wygl─ůda┼éa ┼Ťwietnie.Uwierz mi nawet takie osoby kt├│re z regu┼éy wygl─ůdaja dobrze moga mie─ç tkanke t┼éuszczow─ů.A ja tylko prosz─Ö o to aby┼Ťcie mi doradzili.Czy to a┼╝ tak du┼╝o?! PROSZE O ODPOWIED┼╣. 2szklanki ubitej ┼Ťmietany 30% PS. B─Ödzie spada─ç,nie znam jeszcze osoby kt├│rej jab┼éka by zaszkodzi┼éy na diecie,Ja jem 1000-1500 kcal dziennie plus kcal z jablek (tych nie licze) a waze juz 49 kg jak nie 48 Siemanko wszystkim; ┼╝ycze Ci wielu ┼╝yczliwych ludzi obok Ciebie, du┼╝o szczerego usmiechu
Za 6 dni ide na operacje, i jestem w ciezkim szoku.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
he he przynajmnije ja ma takich trafilam!!
[link widoczny dla zalogowanych]
KOLCZYK W P─śPKU YO CO┼ÜWSPANIW\A┼üEGO A JESZCZE NA LATOOOOOOOOOOOOOOOOOO


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.6bgirls.fora.pl Strona G│ˇwna -> Ch│opcy, ach ch│opcy... Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin